Reklamację na zagubioną przesyłkę można złożyć po 14 dniach

autor: Adam Makosz12.06.2008, 03:00

Jeśli towar kupiony w sieci długo do nas nie dociera, skontaktujmy się ze sklepem internetowym. Po upłynięciu czasu wymaganego na dostarczenie jej przez Pocztę Polską sprzedawca wypełni druk reklamacyjny. Poczta ma 14 dni na wyjaśnienie. Jeśli nie zmieści się w tym terminie, wyjaśnienie może przedłużyć się do miesiąca.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (16)

  • emilia(2014-06-23 07:04) Zgłoś naruszenie 00

    najgorsze ***** jakie mogą być zero odpowiedzialności towar w paczce wart 1000 zl a te ***** dadzą ci 100 .jeżeli by by była powierzona taka kwota i ja ja gubię to zobowiązuję sie do oddania całości a te ***** nawet awizo zostawia w skrzynce gdy człowiek 24h na dobę w domu siedzi i a rentę czy list z sadu sąsiadce niepyajac o zdanie da bo mu tak łatwiej ...

    Odpowiedz
  • Ilona(2014-02-27 16:32) Zgłoś naruszenie 00

    Poinformowano mnie, że przesyłka dotrze następnego dnia. Minęły cztery dni- jeszcze nie dotarła! Reklamować mogę dopiero po 14 dniach! Taki to priorytet !!!

    Odpowiedz
  • PYZA(2013-06-18 19:04) Zgłoś naruszenie 20

    JUZ PONAD DWA TYGODNIE CZEKAM NA LIST Z POLSKI DO GRECJI Z POLSKI WYSZLA DO GRECJI NIE DOTARLA NO CHYBA IDZIE NA NOGACH A ZA LOTNICZY PLACE A MOWIA PROSZE CIERPLIWIE CZEKAC CO ZA

    Odpowiedz
  • BOŻENSA(2012-05-18 10:57) Zgłoś naruszenie 00

    ja wysyłałam córce list polecony do Holandii i zaginął ?poszłam złożyłam reklama po 14 dniach czekam już ponad miesiąc i nic ,dziś byłam na poczcie i powiedzieli mi że czeka się 3 miesiące chodz wcześniej mówili że miesiąc to wreszcie kto kłamie.Wcześniej wysyłałam i było ok śmiech my obywatele mamy 14dni albo 7dni do odwołania się od pism a poczta 3 miesiące szok

    Odpowiedz
  • pit(2012-04-07 18:24) Zgłoś naruszenie 00

    Poczta Polska nie jest zła mi przesyłkę zgubił kurier siódemki...

    Odpowiedz
  • WITOLD(2011-03-17 23:07) Zgłoś naruszenie 20

    POCZTA POLSKA MA SLABA JAKOSC JSLUG ZAGINELY MI 2 PACZKI KTORE 3 MCE TEMU WYSLALEM DO USA

    Odpowiedz
  • Do: poirytowana bezdenną głupota klintów poczty(2010-09-16 13:43) Zgłoś naruszenie 00

    Wtedy dajem znać osobom pracującym w sortowniach iż paczka jest wartościowa i zaginie na 100%. Jacy tam ludzie pracuja poczytaj sobie chociaż ogłoszenia propozycji pracy na poczcie na stanowisku sortowania. Nikt nie zaryzykuje "ostrożnie" po aferze w Łodzi.

    Odpowiedz
  • poirytowana bezdenną głupota klintów poczty(2010-06-16 15:24) Zgłoś naruszenie 02

    Skoro macie problem, ze Wasze przesyłki ulegają zniszczeniu, opłaćcie sobie odpowiednią usługę komplementarną, tzw. "ostrożnie"; wtedy Wasza paczka jest chroniona i nie ma szans, aby do adresata nadeszła uszkodzona. Zrozumcie wreszcie, że pracownicy poczty nie mają obowiązku ani nawet czasu - cackać się z każdym pudełeczkiem jak z jajkiem, kiedy przez ich ręce przechodzi kilkaset takich paczek dziennie! Poza tym inna sprawa, że niektórzy potrafią wysyłać szkło w zwykłych papierowych opakowaniach albo perfumy w kopercie, a potem się żalą, że przedmioty potłukły się w transporcie.

    Odpowiedz
  • xv(2010-06-15 00:16) Zgłoś naruszenie 00

    Wlasnie zaginela mi paczka,czekam co rozstrzygnie reklamacja.Z Azji szybciej do mnie doszla niż z Polski mimo prawie takich samych dat zamowienia.Nie wiem czy mam sie smiac czy wkurzac...jak może zniknac bez sladu...nie rozumiem!

    Odpowiedz
  • nena(2010-04-09 14:45) Zgłoś naruszenie 00

    a jak sie wysyła zagranice to kurier kosztuje kupe kasy wiec po to jest ta poczta polska zeby zaoszczedzic!!! a oni maja to w d... bo albo zgubia albo zniszcza mimo ze wysyła sie poleconym priorytetem!!!

    Odpowiedz
  • jakość kosztuje(2010-02-18 18:40) Zgłoś naruszenie 01

    skoro PP jest zła to po co korzystacie z jej usług, nadajcie kurierem za 35 zł i będziecie zadowoleni?

    Odpowiedz
  • konik(2009-11-30 21:46) Zgłoś naruszenie 00

    nie przjmuja sie tym co jest w srodku jak im sie tego nie powie bo wala tymi ciezkimi steplami jakby to bylo mieso tuczone mlotem na obiad. BEZMOGOWCY!!! A paczkami to chyba graja jak w pilke skarge na nich trza zalozyc ja reklamuje zniszczony po raz drugi towar na poczcie.

    Odpowiedz
  • cynikk(2009-07-24 00:19) Zgłoś naruszenie 00

    Co za zdolny to pisal? mam dolaczyc do reklamacji orginal nadania przesylki ktora zaginela? a jak ta reklamacje tez "zagubia" to co? zostane z niczym?

    Odpowiedz
  • rrr(2009-04-14 20:50) Zgłoś naruszenie 10

    DRAMAT POCZTY POLSKIEJ W SPRAWIE TRAKTOWANIA PRZESYSYLEK .PoCZTA POLOSKA PRZESYSLKI TRAKTUJE JAK NA WYSYPISKU SMIECI...Czas z tym skonczyc. NIECH POCZTA ODPOWIADEA ZA STRATY

    Odpowiedz
  • to sie w pale nie mieści(2008-08-17 16:56) Zgłoś naruszenie 00

    co za ku.wa poje.b to napisał

    Odpowiedz
  • anonim(2008-08-15 15:52) Zgłoś naruszenie 00

    Nie wiem może przeoczyłem ale czy poczta polska jest zobowiązana zwrócić pieniądze za zawartość przesyłki jakby przepadła?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane