Sieci komórkowe walczą o klientów różnymi metodami

autor: Tomasz Świderek11.06.2008, 03:00; Aktualizacja: 11.06.2008, 09:17

Orange i Plus nadal najmocniej konkurują o klientów, którzy z szerokiej oferty wybierają komórki na kartę. Właściciel sieci Era stawia na umowy abonamentowe.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (3)

  • zd(2008-06-11 10:07) Zgłoś naruszenie 00

    Walka o kilenta masowego nie powina oznaczać GLUPOTY - jak akcja podszywania się pod urzad skarbowy ,który informuje,ze podatnik nie zlożył zezanania podatkowego - pożniej wyjaśnienie,ze to był żart i czy chcesz wkręcić znajomego? Operator zamiast przeprosić i zwolnić pomyslodawce utrzymywał,że pomysł jest cool? Hayah przed długim weekendem wysłała sms czy chcesz śledzić gdzie twoi znajomi spędzą weekend? Koleny pomysł na zwiekszenie obtotu. To nie tylko zadziwia,ale tez budzi odruch obronny BEZ KOMÓRKI MOŹNA ZYĆ, tym bardziej gdy ma ona służyć do manipulacji i ingerencji w prywatność na dodatek za pieniądze klienta

    Odpowiedz
  • andrew(2008-06-11 09:50) Zgłoś naruszenie 00

    ciekawe, która strategia okaże się lepsza- pre-paid czy abonamentowcy? swoją drogą nie wiedziałem, że Era jest liderem pod względem przyłączeń, jakoś nie jest to eksponowane w mediach

    Odpowiedz
  • mirekb(2008-06-11 09:27) Zgłoś naruszenie 00

    czekamy na poważną definicje aktywnej karty sim w PT to sie to zmieni i okaze sie ze 3ma razem okolo 30mln naprawde aktywnych klientów czyli dla p4 i mvno zostaje reszta(okolo7mln).taki jest rzeczywisty obraz,nie kreowany przez opów

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane