Sprzedaż ilościowa dziennika "Gazeta Wyborcza" spadła w kwietniu 2008 r. do średnio 412 890 sztuk, czyli o 14% w skali rok do roku, poinformowała Agora powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP).

"Wyniki kwietnia 2008 są satysfakcjonujące. Utrzymujemy znaczący dystans do konkurencji - sprzedajemy prawie 90 tys. egz. więcej niż ‘Dziennik' i ‘Rzeczpospolita' razem" - powiedziała dyrektor promocji GW Katarzyna Kolanowska cytowany w komunikacie.

W kwietniu 2008 r. sprzedaż "Dziennika" spadła w porównaniu do kwietnia 2007 r. o 22% do poziomu 163 842 egz., sprzedaż "Rzeczpospolitej" wyniosła 162 120 egz. (wzrost 0,1%). "Fakt" sprzedawał 513 126 egz. (spadek o 0,5%). Wzrost sprzedaży w stosunku do zeszłego roku zanotował "Super Express", który w kwietniu 2008 r. sprzedawał średnio 202 817 egz.