Vattenfall Sales Poland zaproponował swoim klientom produkt z gwarantowaną ceną energii. Oferta spotkała się z tak dużym zainteresowaniem, że po wakacjach spółka chce podobny produkt oferować w całej Polsce.
Vattenfall Sales Poland, spółka z grupy szwedzkiego koncernu energetycznego Vattenfall, która w Polsce sprzedaje energię głównie na Śląsku, przed podniesieniem w maju ceny energii dla gospodarstw domowych zaproponował tylko swoim klientom m.in. produkt z gwarancją ceny przez następne 12 miesięcy. Oferta ta, traktowana przez spółkę jako promocyjna, dostępna była w kwietniu, ale ze względu na spore zainteresowanie jej ważność została przedłużona do końca maja. Do tej pory skorzystało z niej ponad 23 tys. indywidualnych klientów Vattenfalla, czyli ok. 2,3 proc. tej grupy odbiorców obsługiwanych przez spółkę. Firma jest na tyle zadowolona z tego wyniku, że chce po wakacjach zaproponować energię po gwarantowanej cenie wszystkim gospodarstwom domowym.
- Zamierzamy przedstawić po wakacjach ogólnopolską ofertę dla gospodarstwach domowych z gwarancją ceny sprzedaży energii. Segment gospodarstw domowych to nasz strategiczny kierunek rozwoju - mówi Grzegorz Lot, dyrektor ds. sprzedaży w Vattenfall Sales Poland.
Jak ta oferta może być skonstruowana, widać na przykładzie sprzedawanego jeszcze do końca maja pakietu Uniwersalny. W tym produkcie Vattenfall do końca 2008 r. sprzedaje energię po 0,1920 zł netto za 1 kWh plus 3,25 zł netto abonamentu, a na okres od stycznia 2009 r. do końca kwietnia 2009 r. po 0,2230 zł netto za 1 kWh plus 3,25 zł netto abonamentu. Spółka nie chce zdradzić, po ile będzie sprzedawała energię z gwarancją ceny dla wszystkich zainteresowanych.
- Są prognozy, że ceny energii będą jeszcze rosły i dlatego nie mogę teraz zadeklarować cen w przygotowywanej ofercie - mówi dyrektor Grzegorz Lot.