Koronawirus w miejscu wycieczki? UOKiK: Konsument ma prawo odstąpić od umowy z biurem podróży

02.03.2020, 16:42; Aktualizacja: 24.03.2020, 12:10
W związku z wykryciem przypadków zarażenia koronawirusem w Europie wielu konsumentów zastanawia się, czy może zrezygnować z wykupionej w biurze podróży wycieczki lub zwrócić bilet lotniczy. Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje o prawach konsumentów i obowiązkach przedsiębiorców w takich przypadkach - napisał UOKiK.

W związku z wykryciem przypadków zarażenia koronawirusem w Europie wielu konsumentów zastanawia się, czy może zrezygnować z wykupionej w biurze podróży wycieczki lub zwrócić bilet lotniczy. Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje o prawach konsumentów i obowiązkach przedsiębiorców w takich przypadkach - napisał UOKiK.źródło: ShutterStock

 W przypadku nadzwyczajnych okoliczności np. występowania koronawirusa w miejscu wycieczki, konsument ma prawo odstąpić od umowy z biurem podróży - podał w poniedziałkowym komunikacie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • jasylvia(2020-03-13 12:43) Zgłoś naruszenie 00

    Ech, panika wszechobecna... Ja na razie nie rezygnuje z wakacji wykupionych na lipiec, ich cena była zacna, a licze, ze do tego czasu się wszystko uspokoi, a biura beda odbijać straty później...

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane