Kongres 590: Startupom brakuje kompetencji biznesowych

08.10.2019, 14:51; Aktualizacja: 08.10.2019, 14:51
Polskim startupom brakuje wiedzy marketingowej i umiejętności prowadzenia biznesu, co jest poważną barierą we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w Polsce - uznali uczestnicy debaty o nowych technologiach podczas Kongresu 590 w podrzeszowskiej Jasionce.

Polskim startupom brakuje wiedzy marketingowej i umiejętności prowadzenia biznesu, co jest poważną barierą we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w Polsce - uznali uczestnicy debaty o nowych technologiach podczas Kongresu 590 w podrzeszowskiej Jasionce.źródło: PAP/EPA
autor zdjęcia: Darek Delmanowicz

Polskim startupom brakuje wiedzy marketingowej i umiejętności prowadzenia biznesu, co jest poważną barierą we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w Polsce - uznali uczestnicy debaty o nowych technologiach podczas Kongresu 590 w podrzeszowskiej Jasionce.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane