UOKiK: W tym roku już blisko 140 skarg na branżę turystyczną

09.08.2019, 11:42; Aktualizacja: 09.08.2019, 11:44
Jeśli firma nie wywiązuje się z umowy i mieszkamy np. w hotelu niższej kategorii lub nie działa obiecana klimatyzacja, możemy złożyć reklamację. Zastrzeżenia lepiej zgłosić jak najszybciej – najlepiej jeszcze na miejscu, ułatwi to bowiem dochodzenie roszczeń, które przedawniają się po trzech latach.

Jeśli firma nie wywiązuje się z umowy i mieszkamy np. w hotelu niższej kategorii lub nie działa obiecana klimatyzacja, możemy złożyć reklamację. Zastrzeżenia lepiej zgłosić jak najszybciej – najlepiej jeszcze na miejscu, ułatwi to bowiem dochodzenie roszczeń, które przedawniają się po trzech latach.źródło: ShutterStock

W tym roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów dostał już ok. 140 skarg dotyczących branży turystycznej - poinformował w piątek UOKiK. Chodziło np. o zakwaterowanie w innym hotelu niż w umowie, brudne i zniszczone pokoje, brak klimatyzacji, zmianę godziny wylotu.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane