UOKiK nałożył na Bank Millennium 20,7 mln zł kary. Bank się odwoła

15.01.2018, 12:05; Aktualizacja: 15.01.2018, 13:08
Creative Commons Attribution 3.0 Unported

W ocenie Banku Millennium UOKiK nie miał podstaw, by uznać jego odpowiedzi na reklamacje klientów za działanie wprowadzające w błąd.źródło: Wikimedia Commons
autor zdjęcia: Tomasz Zakrzewskiarchifolio.pl

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na Bank Millennium 20,7 mln zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd - poinformował Urząd w komunikacie. Bank planuje odwołać się od decyzji Urzędu.
wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane