statystyki

Wielka moda na uzdrawianie palenia

autor: Jakub Kapiszewski20.10.2016, 07:46; Aktualizacja: 20.10.2016, 08:32
Philip Morris, Japan Tobacco i British American Tobacco – wszystkie trzy przewodnie firmy tytoniowe przestawiają się na nowe tory. Cel: zadbać o zdrowie konsumentów.

Philip Morris, Japan Tobacco i British American Tobacco – wszystkie trzy przewodnie firmy tytoniowe przestawiają się na nowe tory. Cel: zadbać o zdrowie konsumentów.źródło: ShutterStock

Branża tytoniowa wydaje miliardy na stworzenie alternatywy dla tradycyjnych papierosów. Nowe produkty mają szansę zastąpić te klasyczne, najbardziej toksyczne.

Reklama


Philip Morris, Japan Tobacco i British American Tobacco – wszystkie trzy przewodnie firmy tytoniowe przestawiają się na nowe tory. Cel: zadbać o zdrowie konsumentów. Jak? Nowym asortymentem, w wewnętrznym żargonie noszącym miano „produktów z potencjałem obniżonego ryzyka”. W zamierzeniu mają łączyć wodę z ogniem – zapewnić palaczom przyjemność z dymka przy jednoczesnym obniżeniu ryzyka wystąpienia chorób będących efektem palenia.

Po ponad dekadzie prac badawczo-rozwojowych, które pochłonęły 2 mld dol., koncern tytoniowy Philip Morris dysponuje już urządzeniem, które wkrótce będzie dostępne na rynku. – Naszym celem jest zachęcenie wszystkich palaczy do przestawienia się na nowe produkty – zapowiada André Calantzopoulos, prezes Philip Morris.


Pozostało jeszcze 81% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama