Lenovo ostro goni konkurencję na rynku serwerów.

• W drugim kwartale 2016 Lenovo uzyskało ponad 20% udział w sprzedaży serwerów przeznaczonych dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce (dane IDC).

• Lenovo jest więc obecnie drugim, pod względem kryterium ilościowego, największym dostawcą serwerów przeznaczonych dla segmentu SMB w kraju.

Lenovo mocno przyspiesza

Fakt, że w Q2 2016 do Lenovo należy jedna piąta rynku serwerów dla SMB, oznacza, że producent zwiększył swoją sprzedaż prawie 7-krotnie w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r. Lenovo od kilku kwartałów konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w dziedzinie rozwiązań serwerowych. Wyraźne przyspieszenie widać zwłaszcza w dwóch pierwszych kwartałach 2016 r.

Ponadto Lenovo wypracowało przeszło 21% udział w wartości całkowitej sprzedaży rozwiązań serwerowych dla małych i średnich firm w kraju. Daje mu to pozycję trzeciego, najbardziej liczącego się dostawcy na polskim rynku.

20% całego rynku serwerów

Co więcej Lenovo zdobyło blisko 20% udział w liczbie sprzedanych rozwiązań. Z kolei 19% udział w sprzedaży ogółem serwerów w Polsce, plasuje Lenovo w trójce największych vendorów w kraju.
Nasza strategia i taktyka zdobywania udziałów w rynku serwerowym opracowana po przejęciu działu serwerowego IBM przez Lenovo przynoszą owoce – mówi Andrzej Sowiński, Dyrektor Generalny Lenovo Polska. Dzisiaj widać, że podjęliśmy słuszne decyzje i nasze produkty i rozwiązania stają się coraz bardziej konkurencyjne. W najbliższym czasie zamierzamy kontynuować ekspansję.

O firmie Lenovo

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) — firma z globalnej listy Fortune 500 o obrotach sięgających 46 miliardów USD — jest liderem w dziedzinie innowacyjnych technologii dla użytkowników indywidualnych i biznesowych oraz dla dużych przedsiębiorstw. Nasza oferta bezpiecznych produktów i usług o wysokiej jakości obejmuje komputery osobiste (w tym legendarną markę Think i urządzenia YOGA działające w różnych trybach), stacje robocze, serwery, pamięć masową, inteligentne telewizory, a także produkty mobilne, takie jak smartfony (w tym marki Moto), tablety i aplikacje. Zapraszamy do dołączenia do nas w serwisie LinkedIn, obserwowania nas na Facebooku lub Twitterze (@Lenovo) oraz wizyty w witrynie internetowej www.lenovo.com.