Nowoczesny, inspirujący i wpisany w nurt otaczającej przyrody – właśnie taki jest Hotel Narvil Conference & Spa w Serocku pod Warszawą. W ciągu niespełna 4 lat istnienia hotel zdobył uznanie zarówno wśród organizatorów biznesowych spotkań, jak i osób tęskniących za tym, co tak trudno osiągnąć na co dzień - wyciszenie i spojrzenie na świat z dystansu.

Hotel dysponuje profesjonalną infrastrukturą i otoczeniem, które umożliwiają realizację wielu niestandardowych wydarzeń - także outdoorowych. To ponad 30 multimedialnych i nowoczesnych sal konferencyjnych, gotowych do przyjęcia prawie 2000 gości jednocześnie.

Inne / Yassen Hristov

Oaza odprężenia nad Narwią

Na tych, którzy poszukują przede wszystkim odnowy sił witalnych czeka profesjonalna strefa wellness - Niagara Spa. Gości wita przestrzeń z cicho szemrzącym wodospadem, otoczona kapsułami zabiegowymi – każdy z 11 gabinetów jest urządzony w innym stylu, przywodzącym na myśl inny zakątek świata - Azję, Afrykę, obie Ameryki, Europę i Oceanię. To właśnie one przenoszą Gości w świat najwyższej jakości pielęgnacji połączonej z umiejętnościami oraz wiedzą wyspecjalizowanych terapeutów i wyjątkowymi technikami wywodzącymi się z różnych zakątków naszego globu. Specjalne pakiety pobytowe ułatwiają dobranie zestawu zabiegów w zależności od potrzeb i nastroju – możemy wybrać spośród kompozycji relaksującej, oczyszczającej, upiększającej, rewitalizującej lub orientalnej.

Unikalna kuchnia Restauracji Aruana

Na popularność miejsca ma wpływ również niezwykły kulinarny talent Szefa Kuchni Witka Iwańskiego, kierującego Restauracją Aruana oraz Studio Aruana. Oba miejsca idealnie wpisują się w ideę, która przyświeca Hotelowi – czerpania inspiracji prosto z natury. Studio Aruana, będące najnowszą przestrzenią w Hotelu Narvil, jest przestrzenią do pracy, gotowania i wymiany doświadczeń dla miłośników sztuki kulinarnej i pasjonatów kuchni, jak również niebanalnym miejscem spotkań – nie tylko tych związanych z gotowaniem.

Inne

Poznaj eksperta Rynku Spotkań

Chcąc lepiej poznać aktualne potrzeby biznesu, specjaliści Hotelu Narvil uruchomili cykl badań rynku konferencyjnego. Czy w corocznym wyścigu o Klientów biznesowych najważniejsze jest cena czy jakość usług? Jakie budżety przeznaczają firmy na spotkania biznesowe? Jakie znaczenie mają usługi niestandardowe? Na te pytania starali się odpowiedzieć przedsiębiorcy z całej Polski w pierwszej edycji niezależnych badań Hotelu Narvil pt.: „Rynek spotkań biznesowych pod lupą: Kto? Co? I gdzie?".

W Polsce duże wydarzenia firmowe planowane są ze sporym wyprzedzeniem. Klienci chcą mieć możliwość porównania ofert i wybrania najkorzystniejszej z nich. Prawie połowa (bo aż 45%) z przebadanych firm rozpoczyna planowanie konferencji lub biznesowego spotkania na 1-3 miesięcy przed wydarzeniem. Co piąta firma (22%) planuje takie wydarzenia nawet z półrocznym wyprzedzeniem (3-6 miesięcy przed wydarzeniem). 72% firm samodzielnie poszukuje obiektu do zorganizowania konferencji, często posługując się w tym celu materiałami reklamowymi. Ponad połowa z nich (52%) wyszukuje obiektu za pomocą wyszukiwarek internetowych. Zaledwie 15% przedsiębiorstw korzysta z ofert, które przesyłają do nich obiekty hotelowe i konferencyjne. „Szczyt konferencyjny to duże wyzwanie dla działów aktywnej sprzedaży. 28% firm kontaktuje się z obiektami, z którymi już wcześniej miały okazję współpracować. Dlatego nasi pracownicy starają się przedstawić ofertę w unikatowy sposób i nawiązać bezpośrednie relacje z potencjalnym Klientem. Bardzo ważny jest kontakt „face to face”, który pozwala na budowanie trwałych relacji z Klientem. Duża konkurencja na rynku sprawia, że Klienci są przytłoczeni ilością ofert spływających na skrzynki mailowe lub telefonicznie. Duża część Klientów szuka ofert samodzielnie, dlatego nie można zapominać o nowoczesnych formach sprzedaży poprzez inne kanały komunikacji prowadzone przez działy: marketingu, reklamy, promocji i PR. Dzięki temu jesteśmy widoczni i docieramy do osób, które aktywnie poszukują miejsca na wydarzenie biznesowe” - dodaje Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalny Hotelu Narvil Conference & Spa, Hotelarz Roku 2014.

Badanie rynku usług hotelowo-konferencyjnych w Polsce zostało wykonane w I kwartale 2016 roku przez Instytut IBRiS na zlecenie Hotelu Narvil Conference & Spa na próbie 600 przedsiębiorstw (w tym 100 mikro i 500 małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach).