System Partnerski TMefekt.pl został uruchomiony w grudniu 2012 r. Narzędzia dostępne w TMefekt.pl korzystają z porównywarek oraz bazy produktowej porównywarki TotalMoney.pl. Program partnerski TMefekt.pl umożliwia wydawcom zarabianie na stronie internetowej lub blogu poprzez promowanie produktów i usług finansowych. Przewagą systemu jest udostępnienie partnerom atrakcyjnych narzędzi finansowych wzbogacających ich serwisy oraz dostęp do porównywarki cen energii elektrycznej, która staje się coraz popularniejsza ze względu na możliwość zmiany dostawcy energii przez klientów.

Atrakcyjność systemu dostrzegły popularne portale internetowe. W ostatnich miesiącach współpracę z TMefekt.pl rozpoczęły takie serwisy, jak INTERIA.PL, Forbes.pl, egospodarka.pl oraz grupa Media Regionalne (właściciel takich serwisów jak regiomoto.pl czy wspolczesna.pl).

Narzędzia oferowane przez program partnerski TMefekt.pl to nie tylko rozwiązania umożliwiające generowanie korzyści finansowych dla właścicieli stron www, ale także możliwość wzbogacenia treści serwisów pod kątem merytorycznym. Porównywarki dostarczają rzetelnych informacji na temat produktów i usług, a rankingi produktowe dziennikarzy TotalMoney.pl są chętnie udostępniane redakcjom serwisów współpracujących z TotalMoney.pl i TMefekt.pl.

„Mamy dużą satysfakcję z rozpoczęcia współpracy z tak dużymi wydawcami jak Grupa INTERIA.PL czy Ringier Axel Springer, właścicielem serwisu Forbes.pl. Dzięki temu nasze narzędzia zostaną udostępnione większej ilości internautów, a to pozytywnie przełoży się na wolumen sprzedaży naszej Spółki i naszych partnerów biznesowych. Obecnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi wydawcami którzy wkrótce dołączą do naszego systemu partnerskiego. Z naszego punktu widzenia kluczową rolą wydawcy jest dostarczenie wysokiej jakości ruchu użytkowników, który przełoży się na generowane dla nas akcje sprzedażowe (wypełnione formularze i wnioski internetowe). Naszym zadaniem z kolei jest wspieranie wydawców przez optymalizację dostępnych narzędzi. Ma to na celu zwiększanie konwersji sprzedażowych. Jeżeli te dwa warunki są spełnione, współpraca jest rentowna dla obu stron. Nie zapominamy o mniejszych wydawcach i z myślą o nich przygotowujemy kolejne narzędzia umożliwiające efektywną sprzedaż produktów finansowych” – dodaje Tomasz Litwiniuk członek zarządu TOTALMONEY.