Ruch rzuca rękawicę sklepom internetowym i kurierom, zapowiada "Puls Biznesu". Kolporter odpali platformę handlu internetowego, a klientów będzie kusił możliwością odbioru towaru w jednym z 4,5 tys. kiosków.

Projekt na dobre powinien ruszyć w przyszłym roku. Internetowym ramieniem dystrybutora prasy ma zarządzać Ruch Internet, który do tej pory kupował dla "matki" sprzęt teleinformatyczny, a teraz rzuci wszystkie siły na front e-handlu.

Od niedawna kieruje nim Adam Sawicki, który podkreśla, że Ruch ma ogromny potencjał związany z własną siecią dystrybucji, dającą możliwość odbioru zakupionych w internecie produktów w kilku tysiącach kiosków i salonów na terenie całego kraju. Już teraz kolporter świadczy klientom wybranych sklepów internetowych usługę "Paczka w Ruchu". Zamierza dalej ją rozwijać i powalczyć z graczami już dziś aktywnymi w internecie.