Programy lojalnościowe dla firm transportowych. Prywatne autostrady walczą o ruch

autor: Maciej Szczepaniuk, Tomasz Żółciak01.08.2011, 03:00; Aktualizacja: 01.08.2011, 13:09

Planujemy wprowadzenie programu lojalnościowego adresowanego do użytkowników kart paliwowych, z których korzystają głównie firmy transportowe – mówi Zofia Kwiatkowska, rzecznik spółki Autostrada Wielkopolska SA, która jest zarządcą A2 na odcinku Nowy Tomyśl – Konin.

Reklama


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Reklama


Źródło:Dziennik Gazeta Prawna

Polecane

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama