Blue Media prowadzi rozmowy z dwoma bankami na temat pośrednictwa przy sprzedaży polis. W ofercie ma produkty dziesięciu firm ubezpieczeniowych.
Blue Media jest bliska pozyskaniu dwóch nowych banków do współpracy przy sprzedaży ubezpieczeń. Jak mówi Krystian Wesołowski, wicedyrektor działu ubezpieczeń w Blue Media, uruchomienia kolejnych internetowych marketów ubezpieczeniowych należy się spodziewać jeszcze w tym półroczu.
Dzięki podpisaniu nowych umów firma będzie miała w swojej ofercie dziesięć miejsc w sieci, w których za jej pośrednictwem będzie można kupić ubezpieczenia.
– Duże zainteresowanie polisami sprzedawanymi w modelu direct wynika z rosnącej świadomości klientów. Zaletą zakupów przez internet jest łatwość nabycia ubezpieczenia, bez potrzeby umawiania się z agentem i podpisywania dużej liczby dokumentów – mówi Krystian Wesołowski.
W swojej ofercie Blue Media ma ubezpieczenia majątkowe Avivy, Benefii, Compensy, Concordii, Europy, Generali, Inter Polska, Liberty Direct, Signal Iduna i Uniki. Jednak nie wszystkie rodzaje polis są dostępne w każdym markecie. Jak mówi Piotr Stefaniuk z departamentu bankowości detalicznej w Deutsche Banku, który współpracuje z Blue Media od lipca 2010 r., na początku w markecie były dostępne ubezpieczenie komunikacyjne i turystyczne za granicą. Dopiero dwa tygodnie temu do sprzedaży zostały wprowadzone polisy mieszkaniowe, NNW i turystyczne w kraju.
– Za pośrednictwem marketu można porównać i dokonać zakupu wybranej polisy spośród 70 różnych ofert 11 towarzystw (bank sprzedaje także produkty Warty – red.) – mówi Stefaniuk. Dodaje, że popularność kupowania ubezpieczeń w internecie systematycznie wzrasta. Największym zainteresowaniem cieszą się polisy na wyjazdy zagraniczne.
W tym roku Blue Media zamierza także poszerzyć ofertę ubezpieczeń o nowe linie produktowe. W grę wchodzą polisy ochrony prawnej i assistance. Spółka chce także pozyskać kolejnych ubezpieczycieli zajmujących się sprzedażą polis komunikacyjnych.
Pośrednictwo w sprzedaży ubezpieczeń to niejedyny obszar działalności sopockiej firmy. Zajmuje się ona także obsługą internetowych platform transakcyjnych (służących m.in. do doładowania kart typu pre-paid i płatności mobilnych).