Z najnowszych danych o popularności witryn w sieci MegapanelPBI/Gemius wynika, że Grupa wzmocniła też swoją pozycję w poszczególnych kategoriach tematycznych.

W kategoriach Biznes, Finanse, Prawo serwisy Grupy INFOR zwiększyły liczbę użytkowników o blisko 250 tys. do ponad 2,84 mln. To o ponad 300 tys. użytkowników więcej, niż gromadzą serwisy biznesowe Wirtualnej Polski, i aż o 500 tys. więcej niż Bankier.pl. Do wzmocnienia pozycji w tych kategoriach przyczyniła się poprawa wyników poszczególnych serwisów – Gazetaprawna.pl zwiększyła liczbę użytkowników o 8,1 proc. do 1,21 mln, a Forsal.pl – 14,5 proc. do 205 tys.

O 18,1 proc. do ponad 2 mln wzrosła liczba użytkowników serwisów wchodzących w skład grupy Wieszjak.pl. Więcej użytkowników korzystało też z serwisów Grupy INFOR w kategorii Styl życia. W stosunku do lutego ich liczba powiększyła się o 55 tys. i wyniosła 1,13 mln.

INFOR jest liderem w kategorii Styl życia – kuchnia, gotowanie. Ze swoim serwisem Gotujmy.pl ma w tej grupie 939,3 tys. użytkowników, pozostawiając w tyle serwisy Onetu, Wielkiezarcie.com, serwisy Gazety.pl, Wirtualnej Polski czy Grupy o2.

W rankingu 20 największych polskich witryn w sieci Grupa INFOR ze wszystkimi swoimi serwisami zajmuje 18. miejsce.

2,8 mln przekracza liczba użytkowników serwisów biznesowych Grupy Infor

mf