Warszawska Pracownia Gier Szkoleniowych zajęła I miejsce w międzynarodowym konkursie Game Design Competition 2009 w USA.
Międzynarodowe jury konkursu wyróżniło stworząną przez Polaków Operację Strike Fighter za innowacyjność, tj. pokazanie negocjacji jako szukania wspólnego celu, a nie próby pokonania przeciwnika. Gra została zaprojektowana do użytku podczas szkoleń i warsztatów z negocjacji, komunikacji i zarządzania konfliktem. Akcja gry rozgrywa się w Pentagonie. Gracze wcielają się w generałów różnych sił zbrojnych. Inspiracją do powstania scenariusza było rzeczywiste wyzwanie, przed którym stanęła armia amerykańska w latach 90., chodzi o zamówienie na supernowoczesny model myśliwca do wspólnego użytku w całej armii. Amerykańscy dowódcy musieli pogodzić interesy z pozoru nie do pogodzenia: wybrany samolot miał spełniać oczekiwania wszystkich jednostek zbrojnych. Kulisy tych wydarzeń opisali Kim i Mauborgne w książce pt. Strategia Błękitnego Oceanu.