"Bruce Willis w trakcie wizyty w Paryżu potwierdził zamiar zainwestowania i osobistego zaangażowania w spółce" - czytamy w komunikacie. Willis ma pomóc w rozwoju m.in. marki "Sobieski", dziś jest twarzą kampanii reklamowej tego brandu.
W komunikacie sprecyzowano, że Willis ma zamiar zostać akcjonariuszem Belvédère.
"(Willis) zostanie także członkiem rady dyrektorów i zostanie mianowany na to spotkanie w trakcie najbliższego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy" - czytamy dalej.
Grupa miała 61,2 mln euro straty netto w 2008 roku wobec 0,9 mln euro zysku rok wcześniej
Na początku września Komitet obligatariuszy Belvédère reprezentujący posiadaczy ponad 60% obligacji, odrzucił plan wyjścia z postępowania ochronnego (Plan de Sauvegarde) przygotowany przez spółkę i przedstawiony do akceptacji sądu handlowego w Dijon (tribunal de commerce de Dijon) w ramach postępowania rozpoczętego w lipcu 2008 r.
Przychody ze sprzedaży grupy Belvédère spadły do 426,0 mln euro w I półroczu 2009 roku wobec 572,5 mln euro w analogicznym okresie ub. roku. W okresie styczeń-czerwiec tego roku największą sprzedaż grupy odnotowano we Francji (39,6% ogółu) oraz w Polsce (38,4%).
Belvédère ocenia, że miała 18,6% udziału w rynku na koniec grudnia 2008 roku (wobec 22,6% na koniec grudnia 2008) wśród wszystkich firm zajmujących się produkcją napojów alkoholowych w Polsce.
Grupa miała 61,2 mln euro straty netto w 2008 roku wobec 0,9 mln euro zysku rok wcześniej.