Dostawca usług telekomunikacyjnych oferuje firmom kompleksowe rozwiązania e-commerce oraz kompletną i sprawną obsługę logistyczną zamówień klientów. To wszystko dzięki wypracowanym przez lata kompetencjom.

Kompleksowe usługi

Oferta Orange dla e-commerce jest bardzo szeroka. Od budowy e-sklepu z możliwością wykorzystania infrastruktury Orange Cloud, aż po jego utrzymanie i promocję w internecie. Pozwala to przedsiębiorcom z branży e-commerce skupić się na realizacji innych celów biznesowych.
Projektujemy i wdrażamy e-sklepy na rynek B2C i B2B, a także optymalizujemy ich widoczność w wyszukiwarkach poprzez SEO (ang. Search Engine Optimization). Promujemy też marki i produkty klientów przez kampanie marketingowe w mediach społecznościowych. Poza tym prowadzimy audyty istniejących sklepów i wdrażamy rekomendacje poaudytowe. Personalizujemy przestrzeń sklepu internetowego za pomocą takich narzędzi, jak rekomendacje produktowe i AI Smart Search. Optymalizujemy też działanie sklepów online – mówi Agnieszka Kubiczek, Senior Solutions Manager z Orange Polska.
Modele integracji z systemami klienta są elastyczne, wszystko można więc dopasować do potrzeb konkretnej firmy.
BlueSoft, spółka z Grupy Orange od 20 już lat oferuje swoim klientom profesjonalną obsługę technologiczną. Firma zapewnia szeroki zakres usług: od integracji systemów poprzez usługi chmurowe, zarządzanie danymi, tworzenie aplikacji aż po kompleksową transformację cyfrową. Firma towarzyszy klientowi w całej ścieżce transformacji: od momentu zbudowania wspólnie z klientem strategii aż po wykonanie ostatniego jej elementu, dzięki czemu BlueSoft dostarcza klientowi produkt szyty na miarę. Firma działa w wielu branżach – realizuje projekty dla dużych graczy z sektora publicznego, telekomunikacji, bankowości, logistyki czy ze sprzedaży detalicznej zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Rozwiązania e-commerce są budowane w dowolnej skali. Bazują one na otwartym środowisku, a klient ma dostęp do pełnej dokumentacji technicznej.
Dzięki zastosowaniu rozwiązań e-commerce proces zakupowy dla klientów staje się prostszy i bardziej przyjazny. A to oznacza mniejszy współczynnik porzuceń koszyka i mniej nietrafionych decyzji zakupowych. Skrócenie drogi klienta do produktu wpływa z kolei pozytywnie na liczbę składanych zamówień. W ostatecznym rozrachunku wszystko to przekłada się na większy przychód z e-biznesu.

Nie tylko e-commerce

Nieodzowną częścią każdego biznesu jest delegowanie zadań. Wielu przedsiębiorców z początku waha się, czy powierzyć zewnętrznemu partnerowi tak ważne zadanie, jak obsługa zamówień. Outsourcing logistyki w dłuższej perspektywie pozwala jednak rozwinąć biznes, zaoszczędzić pieniądze i czas, który można poświęcić na budowanie relacji z klientami.
Sprzedaż wielokanałowa wiąże się też z koniecznością zapewnienia takich samych standardów obsługi w różnych kanałach sprzedaży. Wraz z rosnącym udziałem e-commerce w całej sprzedaży, coraz większą rolę odgrywa organizacja łańcucha dostaw. To właśnie on odpowiada przecież za dostępność wszystkich produktów z dowolnego miejsca i w dowolnym kanale.
To dlatego Orange oferuje swoim klientom biznesowym tzw. fullfillment, czyli kompleksową obsługę zamówień. To propozycja zarówno dla już działających e-sklepów, jak i dla firm rozpoczynających dopiero sprzedaż online, których asortyment obejmuje elektronikę użytkową i małe AGD.
Orange może udostępnić klientom dwie tzw. linie kompletacyjne z możliwością obsługi nawet do kilkunastu tysięcy zamówień dziennie. Pozwala to łatwo skalować swój biznes online.
Magazyny Orange są w pełni przygotowane do obsługi dużych ilości przesyłek. Usługa logistyczna obejmuje cały proces od przyjęcia towaru, przez jego składowanie i wydanie, aż po dostawę i obsługę zwrotów. Dzięki współpracy z wiodącymi firmami kurierskimi, których platformy logistyczne znajdują się w niewielkiej odległości od magazynu centralnego, przesyłki mogą dotrzeć do odbiorców już następnego dnia po nadaniu.
Orange gwarantuje też bezpieczeństwo powierzonego towaru na wszystkich etapach. 15 lat doświadczenia w obsłudze logistycznej zaowocowało wypracowaniem skutecznych procesów, procedur i uzyskaniem certyfikatu ISO 22301-2019, który potwierdza gwarancje dla ciągłości działania i systemu zarządzania kryzysowego.