statystyki

W umowach franchisingu można jedynie rekomendować ceny

autor: Not. KT23.05.2013, 00:00; Aktualizacja: 04.02.2015, 11:22
Michał Markowicz, adwokat w kancelarii Schoenherr

Michał Markowicz, adwokat w kancelarii Schoenherrźródło: DGP

Umowa udzielenia praw pozwala na rozwój działalności gospodarczej pod znaną marką. Jest alternatywą dla budowania od początku własnego wizerunku przedsiębiorcy. Czy w takiej umowie można też określić ceny sprzedaży towarów dla konsumentów?


Pozostało 61% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze FB:

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane