To już ostateczny koniec FSO? Nikt tu nie zamierza produkować samochodów

23.02.2013, 09:17; Aktualizacja: 23.02.2013, 09:27
Kultowy produkt  FSO: Polonez

Kultowy produkt FSO: Polonez

Mijają dwa lata od kiedy ostatni samochód zjechał z taśmy produkcyjnej fabryki na warszawskim Żeraniu. Wicepremier, minister gospodarki Janusz Piechociński nie pozostawia złudzeń. Dopóki kryzys w przemyśle motoryzacyjnym nie zostanie zażegnany, fabryka FSO nie ma szans na reaktywację.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:IAR
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (10)

  • minio(2013-02-23 15:18) Zgłoś naruszenie 00

    A dlaczego nie możemy wymyślić swojego samochodu i tam go produkować?

    Odpowiedz
  • jac(2013-02-23 10:22) Zgłoś naruszenie 00

    Szkoda to były stare dobre czasy

    Odpowiedz
  • as92(2013-02-23 17:30) Zgłoś naruszenie 00

    Najlepiej utworzyć własną polską markę i polska produkcje samochodów, wtedy sytuacja byłaby zupełnie inna. Wtedy problemów z miejscami pracy by nie było, ani z zagospodarowaniem FSO.

    Odpowiedz
  • Michu(2013-02-23 21:32) Zgłoś naruszenie 00

    Dlaczego nie produkować polskiego samochodu? Czy ekipy rządowe po 1989r. nastawione są wyłącznie na wyprzedaż majątku narodowego .? Panie Piechociński PSL jest w kręgu władzy od 1989r. i ponosi odpowiedzialność za sytuację w kraju. A gdzie ukrywa się były Prezes PSL,który załatwił Polakom najdroższy gaz w Europie i od początku tzw. transformacji był przy korytku.
    Czy milionerzy z PSL biorąc pieniądze polskich podatników dbają tylko o
    własne interesy?

    Odpowiedz
  • Arek(2013-02-25 12:05) Zgłoś naruszenie 00

    Może lepiej pomyśleć nad tym by póki budynki się ostatecznie nie zdekapitalizowały rozpocząć tam jakąś inną produkcje choćby nawet mebli czy laminatów.Prawda jest taka,że to koniec FSO.Polski samochód?Pewnie za przykładem autostrad,pasa w Modlinie czy stadionów,byłby to najdroższy samochód świata,którym może jeżdziliby członkowie rządu,ale nikt normalny by go nie kupił.To koniec historii FSO i trzeba to sobie uświadomić.

    Odpowiedz
  • ANTEK12(2013-02-25 21:09) Zgłoś naruszenie 00

    P.PREZYDENT WARSZAWY I P. MARSZAŁEK STRUZIK ,POWINNI SIE ZANGAZOWAC MOZE BY COS WYSZŁO MOŻE MODLIN ALBO DZIURAWE METRO

    Odpowiedz
  • pacyfista(2013-02-24 18:56) Zgłoś naruszenie 00

    Drodzy moi, produkcja samochodow i utrzymanie miejsc pracy od ponad 20 lat nie jest żadnym priorytetem. Od 20 lat kraj jest w stanie ciągłej wojny bo grozi nam śmiertelne niebezpieczenstwo, najpierw ze strony Iraku ktory chciał wyprobowac swoja bron masowego rżenia (od koniny) na nas, potem Afganistan a teraz Mali. Podobno ukryli tam rakiety balistyczne z Polonezami przerobionymi na glowice. Grozi nam rowniez Iran ktorego wojska na perskich dywanach maja przeprowadzic desant w Klewkach. A na Pomorzu czeka nas potop szwedzki. Szwedzi chca zwrocic obrazy zrabowane z zamku krolewskiego.

    Odpowiedz
  • kierowca(2013-02-24 20:55) Zgłoś naruszenie 00

    Przykładem ... za nieprodukowaniem wymyslonego w Polsce auta jest choćby Wołga , ten towar nie sprzeda się ...
    Dajcie juz spokój z tym FSO .
    No cóż aspiracje warszawa ma , ale nikt tam nic dłużej nie bedzie produkował, pogódżcie się z tym .

    Odpowiedz
  • wowa(2013-03-05 18:07) Zgłoś naruszenie 00

    rozwalili fso stocznie dlug 8 razy wiekszy niz GIERKA 3 mln ludzi wyjechalo 3 mln bez pracy mowja ze zielona wyspa pracujemy za 1000 zl kogo oszukujecie barany

    Odpowiedz
  • _JaC(2013-06-06 23:52) Zgłoś naruszenie 00

    A komu w Warszawie chce się pracować w fabryce? Kto tam miałby pracować? Dojeżdżający spod Ciechanowa, Włocławka i Radomia i Siedlec?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane