Pojedynek gigantów: TVN i Polsat walczą o kanały tematyczne

autor: Michał Fura19.11.2012, 07:26; Aktualizacja: 19.11.2012, 16:45

TVN i Polsat postanowiły mocniej zaistnieć na rynku stacji tematycznych. Tym razem jednak nie z nowymi kanałami, lecz z ofertą dla reklamodawców. Dwie największe stacje na rynku zarzucają sieć na nadawców kanałów tematycznych, namawiając ich do współpracy. Na stole są liczone nawet w setkach milionów złotych przychody z prowizji ze sprzedaży czasu reklamowego w niszowych stacjach.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (3)

  • Waldi(2012-11-19 11:24) Zgłoś naruszenie 00

    Na tv naziemnej nic nowego i ciekawego a może niech się wycofają bo tylko zatrzymują innym stacjom tv.Ani TTN ani Rozrywka ani Polsat Sport news nie mają nic do zaoferowania a ten ostatni to by chociaż przedstawił świeże wiadomości sportowe to same powtórki !!nie wspomnę relacji na żywo !! Omijam te stacje z daleka bo nie chcę być katowany ciągłymi reklamami !!
    Już czekam na tv Trwam -to posłucham koncert patriotyczny !!

    Odpowiedz
  • zosia(2012-12-22 16:21) Zgłoś naruszenie 00

    za dużo jest tych kanałów tematyczne o zwierzętach ja je bardzo lubię imam ale do przesady wszystko tylko powtórki to samo na każdym kanale za mało jest telenoweli dla kobiet

    Odpowiedz
  • magda(2012-12-22 16:24) Zgłoś naruszenie 00

    bardzo bym chciała kanał mieć puls 2 i nowele tv mam polsat cyfrowy

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane