Play kończy z ostrymi obniżkami cen. Teraz pracuje nad zyskownością

autor: Michał Fura29.02.2012, 07:23; Aktualizacja: 29.02.2012, 08:51

W ubiegłym roku Play kolejny raz wyraźnie zwiększył przychody i rentowność, odbierając Orange, Plusowi i T-Mobile kolejne 1,92 mln klientów – wynika z danych ujawnionych wczoraj podczas konferencji Mobile World Congress w Barcelonie.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (13)

  • krzysztof(2012-02-29 09:41) Zgłoś naruszenie 00

    Mogę domyślać się tylko, że wszystkie te dotychczasowe ostre obniżki cen były finansowane z zysków z tytułu mtr-ów. Tymczasem infrastruktura P4 rozwija się najwolniej ze wszystkich opów, a na to powinny być wydatkowane środki z mtr-ów. Stawki mtr będą spadać, a więc to oznacza też koniec promocji. A infrastruktura jak kulała tak kuleje.

    Odpowiedz
  • skywalker(2012-02-29 10:04) Zgłoś naruszenie 00

    dobre:) ja miałem kiedyś internet z Playa:) I już nigdy więcej. Poza większymi miastami i tak nie ma zasięgu. Ale prawdziwe problemy zaczynają się, kiedy ktos nie chce przedłużyć umowy. Po prostu udają, że pisma do nich nie przychodzą. Udają również, że nie rozumieją treści pism, które otrzymują. Byle tylko umowa obowiązywała o miesiąc lub dwa dłużej. Zresztą po zakończeniu umowy nadal przysyłają faktury do zapłacenia:) Moje pieniądze oddali, ale było bardzo blisko postępowania sądowego. Polecam wszelkie pisma składać w oddziałach. Niech pracownik kseruje pismo i kserokopii, że odebrał. Pisma wysyłane pocztą, nawet za potwierdzeniem odbioru są przez Play ignorowane.

    Odpowiedz
  • Slavo(2012-02-29 10:06) Zgłoś naruszenie 00

    Jedynym ratunkiem dla Play przy obnizającym sie MTR jest sensowna baza klientów. Ciekawe jakie ARPU generuje klient tej sieci?? Z tego co widze Konkurencja raczej nie przeszkadza w odchodzeniu z sieci klientom z niskim Arpu. Play pozyskuje dużo tych co płaca najmniejsze rachunki.

    Odpowiedz
  • oszukana i okradziona(2012-02-29 18:44) Zgłoś naruszenie 00

    PLAY to oszuści!!! Przez 10 dni od podpisania umowy zwodzili mnie, że jest awaria nadajnika. Po 10 dniach, kiedy nie mogłam zrezygnować ze "świadczonych przez PLAY usług" okazało się, że po prostu NIE MA ZASIĘGU. Niestety odszukańczo zostałam zwabiona przez te hieny. Oczywiście w bilingu nie ma połączeń, kiedy do nich dzwoniłam z pretensjami. Brak zasięgu tłumaczą tak: "przecież wie Pani, że to jest sieć mobilna". To raczej debilne usprawiedliwienie zwykłego, chamskiego i ordynarnego oszustwa. PLAY TO ZŁO! PLAY TO ZŁO!! PLAY TO ZŁO!!! Trzeba to głośno i wyraxnie powtarzać. A ! jeszcze dodają niechcianą i nie zamawianą usługę, za którą pobierają opłatę. Nawet jeśli z tej usługi się nie korzystało i NIGDY NIE BĘDZIE KORZYSTAĆ!! Zwykłe złodziejstwo. PLAY TO ZŁO!!!

    Odpowiedz
  • finek(2012-02-29 20:30) Zgłoś naruszenie 00

    Play to zło. Orange to zlo. T-mobile to zło. Plus to zło. Ja wybieram gołębie pocztowe!!

    Odpowiedz
  • Tomek(2012-02-29 22:30) Zgłoś naruszenie 00

    Ja w play przedłużałem umowę już trzeci raz. Dwa okresy umowy było wszystko ok ale jak to mówią , do trzech razy sztuka. Mam problem z wysyłaniem mms,ów , mimo poprawnych ustawień nie są dostarczane do adresata z innej sieci. T-Mobile i Orange. REKLAMACJA nie pomogła. Czy ktoś ma podobny problem jak ja?

    Odpowiedz
  • Karolek(2012-03-01 00:28) Zgłoś naruszenie 00

    Niestety kredyt trzeba spłacić, zyski chciało by się wypłacić to jak tu inwestować w infrastrukturę :(

    Odpowiedz
  • Zosia(2012-03-01 00:31) Zgłoś naruszenie 00

    (Ad 7) Tomek włącz transmisję danych :)

    Odpowiedz
  • aabc(2012-03-01 07:23) Zgłoś naruszenie 00

    Niestety, większość operatorów mataczy. Tak stacjonarnych, jak mobilnych. Koniecznie trzeba się zapisać na cokolwiek. Urwać się jest niestety gorzej. Jak zawsze klient nie ma racji, a mamy powiedzenie, że kto placi ten wymaga. Co na to uprawnione instytucje, np. UKE. Nic.

    Odpowiedz
  • ktosiu(2012-03-01 07:29) Zgłoś naruszenie 00

    Ja również przedlużylem umowe po raz 3 lub 4. Wg. mnie to najlepsza oferta na rynku. Abonament , co do internetu to parę uwag by się znalazło. Co do innych operatorów to najgorsze chamstwo obala orange. Nigdy więcej tych patafianów. Sam mialem tam abonament chwilę i nigdy więcej. Najgorsze to że potrafią wciskać kit z oślim uporem...Poza Play to mógłbym się jeszcze zastanowić nad Plusem, ale to tylko ze względu na zasięg

    Odpowiedz
  • bertil(2012-03-01 08:32) Zgłoś naruszenie 00

    Tak robią wszyscy-Play,Orange,Plus,Cyfra+,Polsat,UPC,i wiele by jeszcze wymieniać.Po prostu prawo jest kiepskie,organizacje konsumenckie są kiepskie,sądy są kiepskie .Musimy się skrzyknąć i zrobić aferę podobną do ACTA

    Odpowiedz
  • InfosecurPL(2012-03-05 19:25) Zgłoś naruszenie 00

    Cokolwiek by nie pisać, Play trochę namieszał na rynku, ceny spadły dzięki niemu, no i Pani Streżyńskiej.

    Mało tego - to Play wprowadził na polskie Rynek urządzenia Huawei. Ciekawe jak bne, infastruktura będzie się spraować w dłuższej perspektywie?

    Odpowiedz
  • mag(2012-03-05 20:23) Zgłoś naruszenie 00

    Play żeruje na użytkownikach innych sieci-pobierając wygórowane opłaty za połączenia do swojej sieci. Dalsza akceptacja takiego poziomu cen jest nie do akceptacji.Osobiście unikam połączeń do play.Opowieści,że muszą się im zwrócić koszty inwestycji w krótkim czasie przy aprobacie UOKiK to jawne draństwo.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane