Małe sklepy RTV/AGD podgryzają gigantów

autor: Patrycja Otto26.09.2011, 03:00; Aktualizacja: 26.09.2011, 09:49

Gdy branża RTV/AGD notuje spadki sprzedaży (-3 procent), lokalne sieci działające w mniejszych miejscowościach sprzedają więcej nawet o 20 proc. Mniejsza powierzchnia to niższe koszty i tańsze towary. To przyciąga klientów.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • Media Markt(2011-09-26 07:04) Zgłoś naruszenie 00

    Proszę Was strasznie drogi market z elektroniką, kupowałem Boomboxa w Media 249 a w innym sklepie zapłaciłem 139 zl. Poza nielicznymi promocjami są niekonkurencyjni .

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane