Z badań PKO BP wynika, że największym hitem współpracy z Majewskim okazał się spot „Wulkan”, w którym Szymon wciela się w rolę bankomatu. Reklama odbierana jest jako „zrozumiała, rzeczowa i wiarygodna, a przy tym zabawna i zaskakująca fabułą”.
Dwie trzecie respondentów dzięki reklamie dostrzega korzyść w postaci braku opłat za korzystanie z bankomatu. Jeśli chodzi o wizerunek banku, dzięki reklamie część klientów postrzega go jako rozwijający się, część widzi w nim instytucję finansową o zasięgu międzynarodowym.
Odbiorcom bardzo podoba się również spot z Majewskim w roli Mini Ratki, między innymi za sprawą muzyki. Spot jest także tematem rozmów istotnie częściej niż w przypadku przeciętnej badanej reklamy z showmanem.
Majewski w roli Mini Ratki wpłynął na wzrost zainteresowania kampanią wśród klientów banku - ponad 60 proc. badanych czeka na jego następne wcielenia.
Reklamy z Majewskim są pozytywnie oceniane także w raportach niezamawianych przez bank. Zgodnie z wynikami badania ARC Rynek i Opinia najlepiej rozpoznawalnymi reklamami bankowymi są spoty PKO Banku Polskiego. Ponad 70 proc. ankietowanych prawidłowo połączyło Szymona Majewskiego z reklamami tego banku.
Od uruchomienia kampanii w połowie marca tego PKO Bank Polski sprzedał około 400 tys. kont z nowej oferty, z czego prawie 220 tys. nowym klientom. Niemal połowa z nich wybiera PKO Konto za Zero, a ponad 35 proc. ofertę dla młodych.