Najdroższe jabłko świata. Apple po raz pierwszy wyprzedziło Google’a

autor: J.Bie.10.05.2011, 03:00; Aktualizacja: 10.05.2011, 07:44

Apple jest najdroższą marką świata. Jej wartość wynosi aż 153 mld dol., o 84 proc. więcej niż rok temu – wynika z tegorocznego raportu amerykańskiej agencji konsultingowej Millward Brown.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane