Firmy płacą za komentarze odnośnie swoich produktów w sieci

autor: Sylwia Czubkowska02.12.2010, 03:00

Internauta zachwycony jakimś produktem lub usługą? Uważaj! Może być fałszywy – wynajęty bezpośrednio przez firmę albo agencję PR. Wychwalając w sieci produkt lub usługę na ich zlecenie, może zarobić nawet 20 tys. zł.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (8)

  • kliJent(2011-07-21 08:53) Zgłoś naruszenie 00

    To może ja sobie na szczerość pozwolę i dam negatywa:D Chciałbym ostrzec wszystkich przed AT NET S.C. ze szczecina: jakość bliska zeru, drogo i arogancko...

    Odpowiedz
  • zam(2010-12-03 14:09) Zgłoś naruszenie 00

    Nie ma to jak rzetelny artykuł...

    Odpowiedz
  • fjyhtr(2010-12-02 20:16) Zgłoś naruszenie 00

    Tego typu działalność, zwana po prostu "marketingiem szeptanym", powinna być karana, ponieważ jest przejawem nieuczciwej konkurencji.

    Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Art. 16. 1.:
    Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególności:
    (...)
    4) wypowiedź, która, zachęcając do nabywania towarów lub usług, sprawia wrażenie neutralnej informacji
    (...)

    Pytam więc: dlaczego do tej pory owymi "amplifyierami" nie zainteresowała się prokuratura?

    Odpowiedz
  • były wyborca PiS(2010-12-02 15:27) Zgłoś naruszenie 00

    W sieci spotyka się wiele takich fikcyjnych ocen produktów.Szukając opinii na temat biura podróży i hoteli jakie ma do dyspozycji natknąłem się na kilka super pozytywnych opinii biura z tego samego IP/z różną datą/ oraz kilku hoteli,w których internauta przebywał na wczasach w tym samym terminie.

    Odpowiedz
  • Molek(2010-12-02 12:55) Zgłoś naruszenie 00

    "Dobre imię mogą zatem naruszyć nawet prawdziwe zarzuty."

    To w czapę wszystkim i na Syberię wysłać - zabronić mówić. Nazwanie złodzieja złodziejem może naruszyć jego dobre imię. Czy ten prawnik słyszy to co mówi i rozumie to?

    Odpowiedz
  • Blackjack(2010-12-02 12:14) Zgłoś naruszenie 00

    Specjaliści w agencjach mają po kilka osobowości i same ze sobą prowadzą dialog. Massakra, ale ciemny lud to kupi, bo takie sa prawa psychologii społecznej. Jesteśmy jak owce.

    Odpowiedz
  • bob(2010-12-02 12:00) Zgłoś naruszenie 00

    Powinno się wprowadzić zapis, że osoba która prowadzi taką działalność, jest przez kogoś zatrudniona musi się do tego przyznać/nie ukrywać tego...Wtedy część dyskusji o konkretnych produktach mogła by się znacznie skurczyć ;)

    Odpowiedz
  • Michał(2010-12-02 08:32) Zgłoś naruszenie 00

    Fajna robota. Dla kogoś kto siedzi w sieci po kilka godzin dziennie wręcz wymarzona. Hehe ale ogłoszeń o prace na takie stanowisko jeszcze nie widziałem. ;]

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane