Polskie marki bankowe gonią świat

20.02.2010, 04:13; Aktualizacja: 20.02.2010, 09:21

Sławą najcenniejszej polskiej marki cieszy się PKO BP. Prestiżowy magazyn "The Banker" wycenia logo tego banku na ponad miliard dolarów, informuje "Rzeczpospolita".

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (4)

  • ABC(2010-02-20 11:15) Zgłoś naruszenie 00

    Polskie powiadacie...

    Odpowiedz
  • n(2010-02-26 20:24) Zgłoś naruszenie 00

    PKO BP to uznana marka. Dobry bank i mila obsluga. Polska powinna wykorzystywac srodki unijne bez wzgledu na to kto jest przedsiebiorca. Nawet jesli inwestorem zostanie Pan Ryszard Sobiesiak to co z tego byleby mogl zarzadzac stadionem narodowym z korzyscia dla polskiej pilki. Im lepszy pomysl na biznes i perspektywy rozwoju tym lepiej dla polskich firm.

    Odpowiedz
  • n(2010-02-26 20:25) Zgłoś naruszenie 00

    Obywatele Bialorusi powinni pojsc do przodu i w koncu sie przekonac do polakow. Rezimy kiedys znikna. W koncu zacofanie nie bedzie sluzylo nikomu.

    Odpowiedz
  • n(2010-02-26 20:29) Zgłoś naruszenie 00

    Pani Elzbieto Jakubiak i Pani Beatko Kempo czy prowadzilyscie jakies biznesy kiedys???

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane