UOKiK nałożył na Żabkę 1,5 mln zł kary

07.08.2009, 13:26; Aktualizacja: 07.08.2009, 14:02

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na sieć sklepów Żabka 1,5 mln zł kary za hasło reklamowe, które wprowadzało klientów w błąd - podał w czwartek UOKiK w komunikacie.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (3)

  • Andrzej(2009-08-07 19:58) Zgłoś naruszenie 00

    Bardzo bym chciał aby informacje podawane w środkach masowego przekazu o ukaraniu, dotyczyły decyzji końcowej, od której już nie ma żadnego odwołania albo kasacji. Bo tak, to mamy wrażenie że jest super, a o tym że się później odwołali i nic im nie zrobili to już jest cicho. Dla mnie taka informacja jakta tu podana jest nic niewarta.

    Odpowiedz
  • kasd(2009-08-08 09:20) Zgłoś naruszenie 00

    Taa - a jak MediaMarkt przeprowadzil taka sama akcje - to sie nic nie stalo !!!

    Odpowiedz
  • KRAKWOJ(2009-08-08 18:08) Zgłoś naruszenie 00

    Markety budowlane typu" CASTORAMA" w swym sloganie reklamowym "gwarancja najniższej ceny " Czysta bzdura. Po udowodnieniu że to nieprawda zwracają różnicę zawyżonej ceny. Cena zawyżonego artykułu w CASTORAMIE nigdy po tym fakcie nie zostaje obniżona. Według reklamy powinna.
    Kłamliwa reklama dająca dodatkowe profity. ILE LUDZI TO SPRAWDZI?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane