Reklama: radio sprzedaje, telewizja daje zasięg, internet uzupełnia

autor: Michał Fura04.06.2009, 03:00

Żeby przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową, marketerzy najczęściej wykorzystują wszystkie media. Jednak tylko w internecie można dokładnie policzyć efekty kampanii.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • saki(2009-06-04 10:01) Zgłoś naruszenie 00

    Lipa z tym internetem. W jaki niby sposób jest mierzalna jego skuteczność? Dałoby się to zrobić jedynie wtedy, gdyby kampania była tylko w internecie, bez jakichkolwiek działań, nawet btl. Wówczas możemy mówić o mierzeniu efektów.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane