Legalizacja ukrytej reklamy odbierze zyski wydawcom prasy

autor: Michał Fura30.04.2009, 03:00; Aktualizacja: 30.04.2009, 13:40

Wydawcy prasy nie chcą legalizacji ukrytej reklamy w programach czy serialach. Uważają, że to pogłębi spadek przychodów wydawców prasy.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • Solo(2009-04-30 12:00) Zgłoś naruszenie 00

    Wole product placement, niż przerwę na reklamę podpasek czy leków na sraczkę w czasie kolacji. Wprost uwielbiam ociekające zielonym glutem ekrany reklamujące leki na katar i pytanie czy mam kłopoty z wypróżnianiem, gdy właśnie usiłuje zjeść kanapkę.
    Product placement jest mniej nachalny.
    A wydawcy prasy.. cóż niech się wezmą do roboty i zaczną pisać z sensem bo na razie papier toaletowy to ja wolę kupić w rolkach a nie ten zadrukowany.

    Odpowiedz
  • magiowa(2009-07-07 13:43) Zgłoś naruszenie 00

    prawda jest taka, że potencjalny nabywca jest tak zbombardowany reklamą [bo nawet na śmietniku czy w WC jest jakaś naklejka o charakterze reklamowym], że staje się reklamoodporny. no chyba, że wbrew teorii ekonomii , nie jest nabywcą racjonalnym

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane