Komisja Europejska wykryła nieuczciwe praktyki w sprzedaży usług telekomunikacyjnych

18.05.2018, 14:47; Aktualizacja: 18.05.2018, 15:19
konsument, telekomunikacja, telefon

Co roku Komisja koordynuje przegląd stron internetowych konkretnego sektora. Pomagają jej w tym organy z 30 państw (28 krajów UE oraz Norwegii i Islandii), odpowiedzialne za egzekwowanie unijnego prawa ochrony konsumentów.źródło: ShutterStock

Rzekomo bezpłatne lub tańsze pakiety, brak systemu rozstrzygania sporów i zmiany warunków umowy bez uzasadnienia - to niektóre z naruszeń praw konsumentów, odnotowanych przez unijną kontrolę stron oferujących sprzedaż usług telekomunikacyjnych w sieci.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • Kpiarz (2018-05-20 15:01) Zgłoś naruszenie 00

    Super. Byle sankcje nie skończyły się na sym olicznej kat, e finansowejlecz objęły również zwrot nienależnie pobranych opłat..!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane