W dniach 5-6 czerwca br. w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się VII edycja Forum IAB 2013 – jedna z największych konferencji poświęconych e-marketingowi w Europie. Myśl przewodnia tegorocznej konferencji to “Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu”.

Czym jest Forum IAB?

Forum IAB to doroczne spotkanie branży interaktywnej i marketerów. Wydarzenie to na stałe wpisało się w kalendarz największych konferencji organizowanych w Europie Środkowo-Wschodniej. Z roku na rok Forum IAB stało się platformą do znajdowania inspiracji, wartościowego networkingu oraz skutecznego zdobywania leadów sprzedażowych. Od 7 lat ambicją organizatora konferencji, Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, jest tworzenie najbardziej inspirującej konferencji e-marketingowej w kraju. Seth Godin, Mike Walsh, Gary Vaynerchuk to światowe sławy internetowej komunikacji marketingowej, które gościły na poprzednich edycjach. Formuła imprezy sprawia również, że na scenie pojawiają się goście niecodzienni, Bruce Dickinson – wokalista legendarnego zespołu Iron Maiden, przedsiębiorca, pilot, Kalev H. Leetaru naukowiec z Uniwersytetu Illinois pracujący nad przewidywaniem zjawisk społecznych na podstawie analizy wiadomości zamieszczanych w Internecie, Itay Talgam, izraelski dyrygent, który demonstrując unikalne style sześciu największych dyrygentów XX wieku pokazał znaczenie przywództwa w organizacji oraz wielu innych, niemniej inspirujących, mówców ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji. Cel jaki przyświeca temu wydarzeniu jest prosty, dać polskiej branży marketingowej wydarzenie na światowym poziomie w dostępnej dla szerokiego grona uczestników cenie.

Co będzie się działo w tym roku?

Myśl przewodnia tegorocznej konferencji to “Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu”. Forum IAB 2013 odbędzie się w dniach 5-6 czerwca br. w salach Multikina w Złotych Tarasach w centrum Warszawy. Skuteczność współczesnego marketera jest odzwierciedleniem jego nabytych umiejętności. Profesjonalna komunikacja w dobie kryzysu jest kluczem do sukcesu. Inwestycja we własne umiejętności jest czymś co procentuje na każdym etapie kariery, Forum IAB 2013 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia.

Dla uczestnika Forum IAB 2013 oznaczać będzie przede wszystkim:

• Przegląd najświeższych trendów z najbardziej zaawansowanych technologicznie rynków świata;
• Wystąpienia menedżerów najwyższego szczebla wiodących światowych marek, m. in: Don Strickland, ex wiceprezes Apple i Kodak, Mike Lundren, Director of Innovation Strategy, VML; Andrew Buckman, Chief Operation Officer, TradeDoubler; Benny Arbel, Executive and CEO of myThings i wielu innych.
• Ponad 60. prelegentów, 4 sale konferencyjne, wyłącznie premierowe prezentacje: www.forumiab.pl/program-konferencji
• Gość specjalny: w tym roku będzie to Krzysztof Wielicki - niestrudzony zdobywca Himalajów;
• Bardzo atrakcyjny networking: ponad 100 dyrektorów marketingu z listy 200 największych reklamodawców w Polsce;
• Dogodny termin i lokalizacja: 5-6 czerwca 2013, Multikino, Złote Tarasy, Warszawa
• Światowy poziom w polskiej cenie: 950 zł netto dla firm członkowskich, 1499 zł netto dla podmiotów niezrzeszonych.





Tegoroczna konferencja pomoże uczestnikom uporządkować myślenie na temat kreatywnego działania w obszarach marketingowych i pozwoli stworzyć nową płaszczyznę skutecznej komunikacji. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. Forum IAB 2013 to skondensowana wiedza przeznaczona dla tych którzy są zdeterminowani do pracy wśród najlepszych. Specjalistyczna wiedza jest niezwykle cenna i bardzo trudno dostępna. Świadomość potrzeby rozwoju osobistego, ciekawość i chęć sięgania po więcej to atrybuty osoby profesjonalnej i atrakcyjnej na rynku pracy.

Wejdź na www.ForumIAB.pl i sprawdź.