statystyki

W umowach franchisingu można jedynie rekomendować ceny

autor: Not. KT23.05.2013, 00:00; Aktualizacja: 04.02.2015, 11:22
Michał Markowicz, adwokat w kancelarii Schoenherr

Michał Markowicz, adwokat w kancelarii Schoenherrźródło: DGP

Umowa udzielenia praw pozwala na rozwój działalności gospodarczej pod znaną marką. Jest alternatywą dla budowania od początku własnego wizerunku przedsiębiorcy. Czy w takiej umowie można też określić ceny sprzedaży towarów dla konsumentów?


Pozostało jeszcze 61% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze FB:

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane