Forum IAB to cykliczna konferencja organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Każdego roku w ciągu dwóch dni trwania wydarzenie gości światowej sławy prelegentów. Keynote speakerami Forum IAB 2012 są Nick Sohnemann (TrendONE) oraz Bruce Dickinson, lider Iron Maiden, pilot oraz biznesmen w jednej osobie.

Kilka danych na temat Forum IAB 2012:

Na konferencję przybyło niemal 1000 osób,

Na konferencji pojawiło się 111 marketerów,

co 3 z nich zajmuje kluczowe dyrektorskie stanowisko,

Przez Forum przewinęło się 67 prelegentów,

Konferencje odbywały się łącznie na 4 salach,

Forum trwało 2 dni,

Sama konferencja miała 10 sponsorów głównych (TreadeDoubler, Media Contacts, OMD, Biuro Reklamy Grupa Allegro i GG Network, OS3 Group, Next Innovation, NetAffiliation, ClickAd, Onet oraz YetiPay),

Tegoroczna odsłona Forum to już szósta jej edycja.

– Forum IAB 2012 jest wyjątkowe. Po raz pierwszy zaprosiliśmy gwiazdę światowego formatu, rozpoznawaną także wśród osób spoza „marketingowego światka”. Mamy nadzieję, że prezentacja Bruce’a Dickinsona spodobała się do gustu uczestnikom. – powiedział Jarosław Sobolewskim dyrektor generalny IAB Polska. – Drugą nowością było nakierowanie na marketerów. Zaprosiliśmy przedstawicieli działów marketingu największych podmiotów prowadzących działania marketingowe w Sieci. Naszym nadrzędnym celem jest kontynuacja tego trendu w kolejnych edycjach Forum. – dodał Sobolewski.

Więcej informacji na temat Forum IAB 2012: www.forumIAB.pl

Cały program jest dostępny pod adresem:
http://www.forumiab.pl/program-konferencji

Prezentacje prelegentów będą dostępne już wkrótce pod linkiem:
http://www.forumiab.pl/prezentacje

Kontakt dla mediów:

Maciej Wernicki
Koordynator ds. PR
(22) 698 69 70
mwernicki@iab.com.pl

O IAB Polska:

Interactive Advertising Bureau istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.
Celem statutowym związku jest reprezentowanie interesów branży internetowej oraz szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie marketingu interaktywnego. IAB ma za zadanie m.in. informować o potencjale reklamowym internetu, pokazywać skuteczne rozwiązania marketingowe oraz tworzyć i promować standardy jakościowe.