Sponsoring sportowy wygrywa z klasyczną reklamą

autor: Daniel Rupiński26.11.2010, 03:00; Aktualizacja: 26.11.2010, 11:14

W tym roku wartość sponsoringu sportowego może przekroczyć 1,8 mld zł. To oznacza wzrost o 120 proc. w ciągu trzech lat. Polskie firmy nie tylko chcą przez sport promować się w Polsce, ale coraz odważniej angażują się w sponsoring za granicą.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna

Polecane

Komentarze (2)

  • juan(2010-12-02 14:55) Zgłoś naruszenie 00

    I to jest właśnie fajne, zamiast wydawać pieniądze na reklamy, których i tak nikt nie chce oglądać robi się coś pożytecznego jak wspieranie sportu. zgadzam sie że to dużo lepszy sposób na promowanie firmy , bo przychylniejszym okiem patrzy się potem na taką firmę, która coś robi dla kultury czy sportu. Z tych firm wymienionych w artykule ze sportowych działań najbardziej kojarzę Totalizator - z kasku Kubicy właśnie + z dopłat na rozwój polskiego sportu i sponsoringu paru imprez i przyznaję że z sentymentu puszczam czasem jakiś zakład. czyli działa ;)

    Odpowiedz
  • Olo(2010-11-26 12:15) Zgłoś naruszenie 00

    Jak widać umowa na usługę reklamową jest bardzo łatwym sposobem na ominięcie prawa - np. w przypadku lechii gdańsk i lotosu, który jest koncernem państwowym, który zdaje się, że po niedawnych zmianach w prawie nie może być właścicielem klubu, ale już sponsorem jak widać tak.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane