Ten rok może przynieść zmiany na wartym 300 mln zł polskim rynku portali turystycznych. Internetowe Centrum Podróży eSky.pl, specjalizujące się do niedawna głównie w sprzedaży biletów lotniczych, szykuje się bowiem na podbój tej branży. W tym celu na przełomie marca i kwietnia wzbogaci ofertę o zagraniczne wycieczki i rejsy statkami podróżnymi.

– Podpisaliśmy już umowy z ponad pięćdziesięcioma touroperatorami, w tym z TUI, Triadą, Scan Holiday – mówi z Łukasz Habaj, wiceprezes eSky.pl.

Jak dodaje, biuro poszerzy też usługi o wynajem samochodów, transfery z i na lotnisko oraz usługi umożliwiające zorganizowanie podróży grupowych i wyjazdów służbowych.

Zdaniem ekspertów firma ma szansę odnieść sukces na rynku, bo jest już na nim rozpoznawalna dzięki sprzedaży biletów lotniczych – w 2009 roku sprzedała 170 tys. biletów, o 80 tys. więcej niż w 2008 roku.

Nie ma co się dziwić, że zainteresowanie internetowym rynkiem turystyki wykazują coraz to nowe firmy. Turystyka w internecie rozwija się bardzo prężnie. Od co najmniej czterech lat sprzedaż rośnie o kilkadziesiąt procent w skali roku. Dlatego niewykluczone, że na polskim rynku będą starali się zaistnieć nowi gracze.

Więcej informacji: Portal eSky.pl uruchomi sprzedaż wycieczek.

di.com.pl