Swoją kampanię reklamową w Facebooku, z którego korzysta juz przeszło 300 mln ludzi na całym świecie i ponad 1,3 mln z Polski, prowadzi sieć komórkowa Heyah, należąca do Polskiej Telefonii Cyfrowej.

– Uruchomiliśmy profil tej marki w serwisie, czyli dedykowaną stronę, podobną do tych, jakie tworzą internauci. Za jej pośrednictwem operator może informować o szczegółach oferty, a internauci wyrażać swoje opinie – tłumaczy Adam Wysocki, dyrektor zarządzający Next, firmy zajmującej się tworzeniem kampanii reklamowych w sieci, należącej do grupy domów mediowych Starcom MediaVest.

Specjalne gry dla fanów

Do grona znajomych marki Heyah na Facebooku zapisało się w ten sposób już ponad 15 tys. użytkowników z Polski. Oprócz szczegółów oferty, mogą oglądać publikowane przez operatora reklamy telewizyjne. By zaangażować użytkowników, sieć stworzyła też dla nich specjalną grę „Stuku Kruku” z wykorzystywanymi w reklamach animowanymi postaciami kota Ryśka i psa Łinstona. Samo stworzenie profilu nic jej nie kosztowało. Płacić trzeba jedynie za kliknięcie na reklamy, zachęcające do odwiedzenia profilu. Ale też niewiele, bo zaledwie kilka centów.