"Tworząc nową platformę nC+ chcieliśmy dostarczyć Wam i Waszym bliskim rozrywkę na najwyższym poziomie (...) Reakcja wielu z Państwa uświadomiła nam, że nasze założenia były błędne i rozminęły się z Waszymi oczekiwaniami. Bardzo przepraszamy" - czytamy w liście pod którym podpisali się: Prezes Zarządu Julien Verley, oraz Wiceprezesi - Christian Anting, Nicolas Dandoy i Artur Przybysz.
nC+ poinformowała również o rezygnacji z automatycznej migracji klientów n-ki i Cyfry+ do nowej oferty. Każdy klient do końca obowiązującej umowy może korzystać ze swoich dotychczasowych usług bez konieczności przechodzenia na nową ofertę. Zmiana ta podyktowana jest przede wszystkim obawą ITI Neovision przed finansową karą ze strony UOKiK-u. Urząd od kilku dni prowadził postępowanie administracyjne w sprawie antykonsumenckich działań spółki.
W liście znalazła się również zapowiedź szeregu zmian w ofercie operatora. Oto najważniejsze z nich:
- klienci, którzy dysponowali dostępem do kanałów Canal+ oraz nPremium HD otrzymają pakiet 6 kanałów premium Canal+ na warunkach obecnej umowy
- klienci platformy n otrzymają dostęp do kanałów tematyczny Cyfry+
- klienci Cyfry+ otrzymają dostęp do kanału nSport HD na warunkach obecnej umowy
- z oferty znika pakiet All Inclusive, który kosztował 199 zł
- ceny poszczególnych pakietów mają się mieścić w przedziale cenowym 39-119 zł
- pojawi się nowy pakiet „Ekstraklasa” obejmujący kanały sportowe Canal+ i nSport oraz 20 podstawowych stacji
- wszystkie dodatkowe opcje (Multiroom, dodatkowe pakiet kanałów) będzie można dobierać wg uznania do dowolnie wybranego pakietu.
Nowością w ofercie operatora ma być również pakiet "Ekstraklasa" dostępny dla klientów, którzy zdecydują się na przedłużenie umowy. W ramach pakietu otrzymają oni kanały sportowe z portfolio nC+ oraz 20 popularnych kanałów telewizyjnych.
Zarząd nC+ zwrócił się również do klientów, którzy w marcu i kwietniu zrezygnowali z usług operatora. Do końca maja mogą oni wycofać swoje wypowiedzenia i skorzystać z nowej oferty platformy.