statystyki

Telewizja jeszcze pokróluje w reklamie

autor: Elżbieta Rutkowska28.08.2017, 07:36; Aktualizacja: 28.08.2017, 08:38
Na reklamę w sieci wydano w I półroczu o 110 mln zł więcej niż rok temu, a na reklamę w telewizji o 9 mln mniej – wynika z danych Starcomu

Na reklamę w sieci wydano w I półroczu o 110 mln zł więcej niż rok temu, a na reklamę w telewizji o 9 mln mniej – wynika z danych Starcomuźródło: ShutterStock

Chociaż internet pochłania już prawie jedną trzecią wydatków na promocję, największe znaczenie w kampaniach marketingowych nadal mają stacje TV.

Na reklamę w sieci wydano w I półroczu o 110 mln zł więcej niż rok temu, a na reklamę w telewizji o 9 mln mniej – wynika z danych Starcomu. Online wprawdzie ciągle zmniejsza dystans do lidera, ale to na telewizję nadal przypada największy kawałek „tortu” reklamowego, wartego w I półroczu 4,3 mld zł.

Polski rynek reklamy

Polski rynek reklamy

źródło: Dziennik Gazeta Prawna


Pozostało 76% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane