"Stanowczo zaprzeczamy informacji o rzekomych planach utworzenia przez Jeronimo Martins Polska S.A. sieci delikatesów mających działać pod nową marką" - czytamy w oświadczeniu.
"W naszych sklepach prowadzimy równolegle testy wielu rozwiązań, które na bieżąco analizujemy w celu zwiększenia efektywności naszych placówek i poprawy jakości dokonywania zakupów przez klientów. Przykładami tego typu działań są właśnie wspomniane przez Pana testy związane z utworzeniem w niektórych sklepach sieci Biedronka specjalnych stoisk mięsnych, z pieczywem, czy warzywno-owocowych" - napisano dalej.
Agencja ISBnews dowiedziała się dziś z dwóch niezależnych źródeł, że Jeronimo Martins Polska chce rozpocząć w najbliższym czasie realizację nowego konceptu sieci delikatesowego pod nową marką. Według naszych informacji, w nowym formacie mają znaleźć się m.in. bogatsza niż w obecnej sieci "piwniczka" z alkoholami oraz obsługowe stoisko z mięsem.
Wcześniej Jeronimo sygnalizowało, że rozważa wejście w nowy segment handlowy.
Wiosną br. ówczesny dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka Tomasz Suchański mówił agencji ISBnews, że sieć Biedronka nie zwolni tempa i będzie nadal dynamicznie się rozwijać. Ewentualne nasycenie Biedronkami w Polsce z pewnością nie nastąpi przez najbliższych kilka lat.
Jak informował wówczas, firma prowadzi też projekt związany z uruchomieniem placówek partnerskich w mniejszych miejscowościach, liczących 2-4 tys. mieszkańców. Podkreślał jednak, że nowe projekty - zarówno placówki partnerskie, jak i mniejsze sklepy - będą jedynie wzmocnieniem i uzupełnieniem naszej ekspansji
Jeromino Martins to portugalska grupa działająca w sektorze FMCG. Grupa jest właścicielem 2500 sklepów Biedronka, 14 centrów dystrybucyjnych oraz ponad 110 placówek sieci aptek i sklepów kosmetycznych hebe. Zatrudnia łącznie ponad 55 000 osób. Jej plany przewidują osiągnięcie 3000 sklepów pod marką Biedronka w 2015 r.