Reklama

Reklama

Reklama

Apple, Samsung czy Google? Oto najcenniejsze marki na świecie

Miejsce 12. Coca-Cola Wartość marki: 33.722 mld dolarów Miejsce w poprzednim rankingu: 9 Kraj: USA
Miejsce 12. Coca-Cola Wartość marki: 33.722 mld dolarów Miejsce w poprzednim rankingu: 9 Kraj: USA / ShutterStock
Firma Brand-Finance przygotowała zestawienie 500 najcenniejszych światowych marek w 2014 roku. Jednym z największych zaskoczeń jest nieobecność Coca-Coli w pierwszej dziesiątce rankingu. Kto zwyciężył tym razem?

Zaloguj się

  Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Zapisz się na newsletter
Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej