Reklama

Reklama

Reklama

Apple, Samsung czy Google? Oto najcenniejsze marki na świecie

Miejsce 12. Coca-Cola Wartość marki: 33.722 mld dolarów Miejsce w poprzednim rankingu: 9 Kraj: USA
Miejsce 12. Coca-Cola Wartość marki: 33.722 mld dolarów Miejsce w poprzednim rankingu: 9 Kraj: USA / ShutterStock
Firma Brand-Finance przygotowała zestawienie 500 najcenniejszych światowych marek w 2014 roku. Jednym z największych zaskoczeń jest nieobecność Coca-Coli w pierwszej dziesiątce rankingu. Kto zwyciężył tym razem?

Zaloguj się

  Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej