W drugiej połowie roku pierwsi pasażerowie pojadą centralnym odcinkiem drugiej linii metra. To największa w tej chwili inwestycja, prowadzona przez stołeczny samorząd. Z kolei w grudniu 2014 roku zostanie zakończona przebudowa terminala na warszawskim lotnisku Chopina. Jak mówi dyrektor portu Michał Marzec, jego wyposażenie będzie bardzo nowoczesne. Zostanie zainstalowany między innymi bardzo zaawansowany technologicznie system obsługi bagażu. Będzie to jedno z najlepszych tego typu rozwiązań na świecie. W nowym terminalu znajdą się także urządzenia, które umożliwią pełną rejestrację pokładową pasażerów, nawet z bagażem rejestrowanym. W ten sposób procedury będą zredukowane do minimum.
Przed dużym wyzwaniem stoją drogowcy. Chcą oni w przyszłym roku kontynuować budowę Południowej Obwodnicy Warszawy. Jak mówi wiceszef Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Tomasz Rudnicki, już teraz wiadomo, że nie będzie to łatwe zadanie. Część trasy będzie biec tunelem pod Ursynowem, a część wiaduktem nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym. Tomasz Rudnicki uważa, że jest to najtrudniejsze zadanie w historii polskiego drogownictwa. Trzy nowe odcinki Południowej Obwodnicy Warszawy mają być gotowe za siedem lat.