W lutym 2013 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego dziennika "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 360 388 egz., co oznacza spadek o 10,76% w porównaniu do lutego 2012 roku.
Druga pozycja należała do "Gazety Wyborczej" (Agora). Każde jej wydanie w lutym br. sprzedawało się średnio w liczbie 213 335 egz., po spadku o 14,26%. Na podium znalazł się jeszcze „Super Express" (Murator) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 158 776 egz., czyli o 5,49% mniejszą niż rok wcześniej.
Czwartą lokatę zajęła "Rzeczpospolita" (Gremi Media, dawniej Presspublica), a jej średni wynik uplasował się na poziomie 63 001 egz. Zanotowała ona tradycyjnie największy spadek w zestawieniu, wynoszący tym razem 31,83%. Drugi największy spadek średniej sprzedaży ogółem zanotował inny dziennik Gremi Media - "Gazeta Giełdy Parkiet", plasujący się na ostatnim miejscu. Jego wynik zmalał o 19,18%.
Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może "Gazeta Polska Codziennie" (Forum), której średnia sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 29 639 egz. To o 15,56% więcej niż w lutym 2012 roku. Tytuł ten w rankingu znalazł się na miejscu siódmym.