statystyki

Outlety wracają na mapy inwestycji handlowych. Centra wyprzedażowe mają się lepiej niż galerie

autor: Patrycja Otto01.09.2020, 07:52; Aktualizacja: 01.09.2020, 08:01
Outlety zdecydowanie szybciej niż tradycyjne galerie handlowe wracają do wskaźników sprzed pandemii

Outlety zdecydowanie szybciej niż tradycyjne galerie handlowe wracają do wskaźników sprzed pandemiiźródło: ShutterStock

Jeszcze dwa lata temu wieszczono zmierzch centrów wyprzedażowych w Polsce. Kryzys wywołany przez COVID-19 zmienił sytuację.

Obecnie najgłośniej jest o rozbudowie Designer Outlet w Piasecznie, które zwiększy się o 5,5 tys. mkw. To jednak niejedyna inwestycja na rynku, na którym działa dziś 16 outletów. W planach jest również rozbudowa Designer Outlet w Gdańsku czy Factory Gliwice oraz budowa Designer Outlet Kraków, którego otwarcie zaplanowano na jesień przyszłego roku.

Inwestorzy coraz częściej rozważają też zmianę funkcji istniejących galerii handlowych na outlet. To stosunkowo nowy trend na rynku, ale przybiera na sile.


Pozostało 82% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane