Problem z opanowaniem oferty widać u największego ubezpieczyciela, PZU. Po kliknięciu w link ubezpieczenia komunikacyjne rozwijają się różne oferty uszeregowane raczej losowo, bo najpopularniejsze umowy AC są w drugiej dziesiątce na liście np. po ubezpieczeniach morskich. Tylko jeśli będziemy próbowali znaleźć informację o nich przez link kierujący do oferty dla klientów indywidualnych, OWU AC będą na pierwszym miejscu.

Nadmiar utrudnia

Do OWU AC Ergo Hestii można dostać się na dwa sposoby. Większość klientów pójdzie dłuższą drogą. Na stronie głównej natkną się bowiem na pytanie, co chcieliby ubezpieczyć. Po wybraniu opcji: ubezpieczenia komunikacyjne przechodzimy do panelu kreatora oferty. Tam po wpisaniu informacji, m.in. o swoim wieku, płci czy swoich oczekiwaniach wobec ubezpieczeń, dostajemy rekomendację, w której ubezpieczenie komunikacyjne jest zawarte w pakiecie Hestia 7. Co ciekawe nawet zaznaczenie uprzednio, że interesuje nas tylko ubezpieczenie samochodu, dostajemy ofertę obejmującą również ubezpieczenie domu, OC w życiu prywatnym czy NNW. Efekt jest taki, że żeby dokopać się tą drogą do OWU AC, potrzebujemy 5 kliknięć, nie licząc konieczności przekazania kilku informacji. Ale można też dostać się do OWU AC szybciej: na samym dole strony startowej są wymienione (niestety szarym, małym drukiem) rodzaje ubezpieczeń i tam można od razu znaleźć OWU AC.