« Powrót do artykułu

Apteka ścigana na Facebooku. Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole

Nadzór farmaceutyczny zamierza przypuścić szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka – dowiedzieli się dziennikarze Dziennika Gazety Prawnej. Cel: ukarać tych aptekarzy, którzy reklamują się w sieci.

Facebook

żródło: ShutterStock

Inspektorzy farmaceutyczni będą sprawdzać, czy przedsiębiorcy prowadzący aktywne działania w sieci nie łamią zakazu reklamy aptek, wprowadzonego art. 94a ustawy – Prawo farmaceutyczne

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!