« Powrót do artykułu

Zakaz reklamy aptek: Restrykcyjna regulacja wciąż wywołuje kontrowersje

Prawo zakazuje reklamy aptek. A orzecznictwo bardzo restrykcyjnie interpretuje ten zakaz. Aptekarze mocno ograniczyli działania promocyjne w stacjonarnych placówkach.

leki, lekarstwa, lekarz, apteka

żródło: ShutterStock

Za załamanie zakazu grożą wysokie kary. Zgodnie z art. 129b ustawy za prowadzenie reklamy apteki, punktu aptecznego, placówki obrotu pozaaptecznego oraz reklamowanie ich działalności można nałożyć karę pieniężną w wysokości do 50 tys. zł.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!