« Powrót do artykułu

Ranking reklamacji rzecznika finansowego: Najwięcej zastrzeżeń klientów pod adresem Banku PKO BP

Liderem zastrzeżeń klientów jest PKO BP. W ciągu ostatnich trzech miesięcy 2015 r. złożyli ich 42,5 tys. To dane zebrane przez rzecznika finansowego – instytucję powołaną w ubiegłym roku do ochrony praw konsumentów na rynku finansowym. Obejmują trzy miesiące – niepełne, bo wtedy funkcjonował RF.

Odrzucenie reklamacji

żródło: ShutterStock

W sumie reklamacji w bankach było 233 tys., a we wszystkich instytucjach finansowych monitorowanych przez RF ponad 317 tys.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • peszek(2017-01-19 20:40) Zgłoś naruszenie 00

    szkoda, że ranking nie podaje jak dużo taki pko bp rozpatruje pozytywnie reklamacji.. a sporo, więc myślą też o kliencie...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!