« Powrót do artykułu

UOKiK wpuścił kablówki w kanał(y) - muszą zmienić ofertę

PROBLEM: Operator telewizji kablowej nie może gwarantować konsumentom jedynie liczby programów telewizyjnych, umowa powinna obejmować również konkretną zawartość programową pakietu. Stwierdził tak prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ogłoszonej ostatnio decyzji, w której nałożył ponad 4,8 mln zł kary na Multimedia Polska (decyzja nr DDK 30/2015).

Telewizja

żródło: ShutterStock

Obecnie zdarza się, że operatorzy zawierają jedną umowę na dostarczenie nawet 100 kanałów.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!